Atölyelerimizde öncelikli olarak algoritmik düşünme becerilerini kazandırıyoruz.
Atölyelerimizde öncelikli olarak algoritmik düşünme becerilerini kazandırıyoruz. Algoritmik düşünme becerisi sorunları çözebilme, öğrencinin kendi davranışlarını anlayabilmesi ve gelişmiş sistemler oluşturabilmesi gibi becerilerin oluşmasıdır. Algoritmik düşünme becerisi kazandırmadan problem çözme becerisini öğrencilere kazandıramayacağımızı biliyor ve buna uygun basamaklar hazırlıyoruz.
Öğrencilerimizin robotik kodlama atölyelerinde çalışmalar yaparken kendilerini birer bilim insanı ve tasarımcı gibi hissetmelerini sağlıyoruz. Bu sayede günlük yaşamda karşılaştıkları problemleri çözmede kendilerine daha fazla güven duyuyorlar.
Robotik kodlama ve Lego kids atölyelerimizde öğrencilerimiz akıllı cihazları anlama ve kullanabilme, tasarım süreci, kodlama, oyun tasarımı, eğlenerek ve deneyerek öğrenme, sunum becerilerini kazanıyorlar.
Aynı zamanda atölyelerimizde STEM eğitimi ile disiplinler arası öğrenmeyi de sağlıyoruz. Proje geliştirme sürecinde STEM ile tüm derslerde öğrenilen bilgiler birleştirilerek disiplinler arası çalışmayı gerçekleştirmiş oluyor.
Özetle Robotik Kodlama ve Lego atölyelerimizde
• Bilişim okuryazarlığı
• Robotik
• Oyun tasarımı
• Kodlama
• Becerilerini öğrencilerimize kazandırıyoruz.