Eğitim Sistemimiz

Ana Okulu’nda 4, 5 ve 6 yaş çocuklarına okul öncesi eğitim verilmektedir.

Eğitim Sistemimiz

Yüzüncü Yıl Eğitim Kurumları Ana Okulu’nda 4, 5 ve 6 yaş çocuklarına okul öncesi eğitim verilmektedir.  Yüzüncü Yıl Okulları’nın ilk basamağını oluşturan anaokulu eğitim programının amacı, çocukların bedensel, zihinsel, duygusal ve sosyal yönden gelişimlerini desteklemek, temel becerileri kazandırmak, olumlu benlik kavramı geliştirmesine, kendini ifade etmesine, özdenetim kazanmasına olanak tanımak, öğrenme isteği ve merak duygusunu uyandırmak, yaratıcılıklarını geliştirmektir.

Öğrenciler, on beş kişilik sınıflarda,  sınıf öğretmeni ve branş öğretmenleriyle zenginleşen bir öğrenme ortamında farklı kişilerle iletişim kurmayı öğrenmekte ve hayata hazırlanmaktadır. Eğitim-öğretim kadrosu üniversite mezunu eğitimcilerden oluşmaktadır. Programda yer alan etkinlikler, çocukların gelişim düzeyi, yaşları ve bilgilerine göre düzenlenirken, becerilerini geliştirici fırsatlar verilmektedir. Proje çalışmaları ile öğrenme ve araştırmaya ilgi duyacakları, neden-sonuç ilişkileri kurabilecekleri ortamlar oluşturulmaktadır.

Ana programda Türkçe Dil Etkinlikleri, Okuma Yazmaya Hazırlık Çalışmaları, Dramalar, Fen ve Doğa Çalışmaları, Sanat Etkinlikleri birbiri ile ilişkilendirilerek bir bütünlük içinde sunulmaktadır. Ana program Müzik, Spor Hareket Eğitimi, robotik kodlama stemm, Akıl oyunları Lego, resim, Satranç ve orff etkinlikleriyle zenginleştirilerek uygulanmaktadır. Çocukların Türkçeyi doğru ve güzel konuşmalarına önem vermenin yanı sıra yabancı dile ilgilerini arttıracak, öğrenme istek ve merakı yaratacak dinleme, anlama ve konuşma becerisi kazanacakları ortamlar sağlanır.

İngilizce Branş öğretmenleri desteği ile öğrencilerimizin İngilizceyi doğal bir şekilde öğrenmeleri, yaşantılarının bir parçası olarak görmeleri sağlanır. Tüm programda aktif olarak katılabilecekleri bir öğrenme, oyun ortamı sağlayarak ilgi, yaşantı ve beceri kazandırmak, estetik zevkleriyle çevreye duyarlılığı, insanlar arası ilişkilerde problem çözümüne yönelik davranışları kazanmalarına imkân sağlanmaktadır. Bireysel veli görüşmeleri, veli konseyi programları, port folyo sunumları, bilgilendirici bültenler ile okul-aile işbirliği desteklenmektedir.